Kvarsittning

Tjenare moss!
Nu har det visst blivit lite glest med uppdateringarna.
Tänkte ju faktiskt blogga igår, men det blidde liksom inte av.
Idag satt jag kvar i skolan till tjugo i fem. Faktiskt ganska så skönt! Fick jättemycket gjort, i och med att jag satt ensam. Ensam i det stora, stora klassrummet, haha. Nä, men anledningen till att jag satt kvar var att jag hade så mycket tid att sitta av, eftersom jag alltid kommer försent på morgonen. Av någon mystisk anledning. (A) Jag är inte alls morgontrött, nejdå. Och jag missar aldrig bussenb, nejdå.

Nu måste jag sova, har fått stränga tillsägelser att jag måste sova klockan 10 hela denna veckan. :/ Det suger!
Nu blev det ett sånt där tråkigt inlägg, menmen. Kan inte hjälpas. Ska försöka fixa en outfit imorgon.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0