Isadora Power Mascara

Hejhej!
Sitter i skolan nu,
borde egentligen plugga som en dåre. Men jag orkar inte riktigt känner jag. Men får väl sätta igång nu, jag ska redovisa både franska, svenska och engelska imorgon. Typiskt mig att klämma in allt på samma dag!

Öppnade en ny mascara igår, Isadora Power macara Dramatically Volumizing. Fick den av mamma får jättelängesedan men så hade jag redan flera andra så tyckte jag det var bättre att spara den. Men i alla fall så öppnade jag den igår, och den är SKITBRA! Mina fransar blir faktiskt ganska långa, och det är riktigt bra för  att vara jag. Mina ögonfransar är i stort sett bara små ljusa fjun. Köp den!

Nu har vi samling!
Ha det bra!
Elin






















Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0