Elin Jeppsson!

Hej! :)
Minns ni den där träningsdagen
för Elin Jeppsson som jag vann för längesedan? Den inföll just idag! :)
Jag åkte dock inte dit med häst, i.o.m. att Piggy precis har satts igång efter vilan + att vi inte var säkra på om vi skulle få tillbaka bilen från lagningen efter krocken. Men iaf. så åkte jag, mamma och Anton dit ändå, tänkte att det kunde va kul att se hur hon instruerar och så.



Först skulle vi då åka dit, vilket skulle ta ungefär en timme. Men vi irrade runt i säkert en halvtimme innan vi hamnade rätt. Ja, så kan det gå! ;)
Men så kom vi dit till slut, och väl där fick vi träffa Elin och de andra som skulle träna. Sedan sattes träningarna igång, och efter det fick vi fika. Egentligen skulle vi få kolla runt på hennes gård också, men det verkade det visst inte bli något av? Och ja, sen var det dags att åka hem.. Helt okej dag, trots att jag nästan frös häcken av mig! :P

Men vi åkte då inte hem! ;) Vi åkte och åt på Max och sedan gick vi runt lite på Center Syd, där jag hittade en ny, kul butik; New Yorker! Riktigt mycket billiga kläder! :) Där blir det återbesök.

Sedan åkte vi en sväng till stallet också, Piggy fick vila idag, men vi måste ju mocka och så ändå. Jag tränade lite natural horsemanship med Piggy i ridhuset (alltså att få henne att lyssna på mig även när jag bara står på marken), och hon var så duktig så. Älsklingen!
Föresten så ska jag tävla LA:1 på dressyrtävlingen nu den 9:e. HJÄLP!

Nu ska jag sova!
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0