Förberedelser

Hejhej!
Blev hyfsat sent igår kväll,
träffade Måns en snabbis också. Fick dessuom en massa kläder av kussen, tack så mycket! :)

Idag är det förberedelse inför imorgon som gäller. Hästen ska ryktas och duschas, saker ska putsas och program ska pluggas in. Mamma är och handlar nu, men så fort hon kommer hem ska vi sticka till stallet. Vill gärna komma hem igen innan midnatt, haha!
Jag är sjukt nervös inför imorgon, men jag har bestämt mig för att inte ha några förväntningar! :) Rider jag över 50% på LA:n är jag nöjd. Och LB:n över.. typ 62%. Haha! Har ridit den på 64 innan, men i.o.m att hon var så spänd i förrigår så.



Nu ska jag plugga hemkunskap. Vi har två feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedestora uppgifter som ska lämnas in på måndag. Jag har inte börjat. Starkt jobbat av mig.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Lena Petersson

Lycka till!

2008-11-09 @ 17:00:06
URL: http://www.metrobloggen.se/lp
Namn: essie

dax att börja blogga ?:D

2008-11-09 @ 20:24:15

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0