Ellinor..

Hejhej :)

Länge sedan jag bloggade nu, det blir liksom inte av. Men nu har jag ju fått höra att jag har lite stammisläsare från skolan, bla. en söt tjej vid namn Ellinor. Så tack Elli, du fick mig att börja blogga igen. ;)

Har hänt en del grejer sen sist, här kommer en snabbis.

Min häst är friskförklarad :D älsklingen!

- Jag klarade MVG på ett matteprov i skolan, och jag blev därmed den tredje personen på hela skolan som fick det (de andra två är min kompis Johanna och Ellinor (haha, vad jag tjatar om Ellinor ;D )) :D ! Ni anar inte hur glad jag blev, jag stod och hoppade upp och ner innan jag fullkomligt slängde mig runt min lärare, som blev rätt förvånad. ;)

- Jag har köpt skolavslutningskläder, men jag tänker inte visa vad det är förrän jag har haft det på mig. Det ska ju bli en överraskning ;D Men jag kan lova att jag är nöjd. Okej jag kunde inte hålla mig.. klänningen är röd med brodyr och skorna har lite ballerinastuk. :) Jag är så nöjd!

- Jag var på Ekebo med tjejerna, och så kul har jag verkligen inte haft på länge. Det var helt sjukt kul! :) Tack tjejer!

Nu kommer jag inte på så mycket mer, och dessutom ska jag fortsätta kolla på filmen på TV4 nu, "Tillbaka till kärleken", men jag bloggar sen. :)




Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0