Inspiration - noll.

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om, har alla bilder på den andra datan. Sitter på pappas data nu alltså. ;)
Skulle ju posta en dagens men jag har absolut inga bilder alls på denna datan, så det blir inte så kul. Får säga till pappa att han fixar. Haha. Gud vad jag kör med honom. Känns det som iaf, men jag gör nog inte det egentligen.

Föresten, var inte den här mössan grymt söt?

Lowie Exclusive For ASOS Chunky Wool Beret
Asos, ca 180kr


Passar ju inte riktigt till min röda jacka, haha, men till min svarta (fejk)skinnjacka i vår kanske? Eller nä, det blir aldrig att jag beställer något, hur gulligt det än är. Precis som med den här parkasen och kjolen som jag så gärna vill ha, fina va?  Och min storlek och allt. ÅÅÅÅHH.

Klicka för att stänga bildenKlicka för att stänga bilden
Almah Secondhand, 72 resp. 264kr, riktiga KAP!



Nämen titta, det blev ju ett inlägg ändå, utan att jag tänkte på det. ;)
Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: Johanna

Tycker absolut att glassen är värd 50kr men bara om man inte äter den alltför ofta. Men dom är verkligen jättegoda.

2008-03-28 @ 21:54:50
URL: http://johannaas.webblogg.se
Namn: Johanna

Tack! Jo, jag har faktiskt funderat på att göra en ny design med lite foton, den jag har nu tycker jag är lite tråkig..

2008-03-28 @ 22:22:50
URL: http://johannaas.webblogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0