Jag har inte glömt er!

Jag har inte glömt er! Inte skiter jag i er heller, fast mina föräldrar gör visst det. 3 dagars dataförbud, ja, så kan det gå.
Men men, nu är jag back on track igen och jag ser fram emot bloggningen. :)

De senaste tre dagarna har jag gjort följande:
- Fikat på stan med min vän Linn
- Lånat böcker på bibblan (bla. Pojken som kallades Det, fy 17)
- Varit arg på min häst (hon hittade på en massa skit, tex. slita sig)
- Hittat en ny ridväg, jippie! :)
- Sett en väldig massa TV (något måste ju kompensera upp min data tid)

+ en hel del andra saker som är helt ointressant att läsa om.
Nu ska jag kolla bloggar.. och Bilddagboken.

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: J M

Hoppas du haft en trevlig dag=) Jag gillar din blogg ;)

2008-06-30 @ 15:30:59
URL: http://handsaway.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0