uppröjt! :) + fixade naglar

Hellu igen :)

Nu är jag färdig med städandet! :D Eller rensandet kanske jag ska kalla det. Alla gamla kataloger åkte faktiskt i soptunnan (eller pappersåtervinningen om man ska vara exakt), fast jag rev ut de bilder jag tyckte om. Om nu någon skulle bry sig, haha.

Jag passade på att fixa naglarna också. Fick lite grejer av en snäll kompis till mig när jag fyllde år. Nagellack med små nagelstenar i form av hjärtan. Jättesöta!

Resultatet blev kanske lite sisådär. Hjärtanen (vad säger man egentligen? :S Ett hjärta, flera .. vaddå?) hamnade lite konstigt och så, men med tanke på att det var första gången blev jag nöjd.

Slår vad om att min bästa kompis hade gjort det skitsnyggt, jag tycker hon borde bli nagelskulpturist eller något sånt. :) Hon har minsann alltid fina naglar hon.

Pics:



Ha det bra!
                                           Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0