såhär på kvällskvisten..

Hej alla (alla 2besökare, haha)!

Har precis kommit hem från stallet, min kusse fick pröva min häst för första gången idag. Hon red på ridskola innan, men sedan slutade hon så hon tyckte det va jättekul att prova igen. Det gick iaf jättebra!

Nu tänkte jag läsa lite bloggar och sedan blogga för er lite till, hoppas verkligen jag kan komma igång på riktigt så jag får lite läsare, haha. :) Föresten så såg jag nu när jag läste min favvoblogg (threeofakind) att Nicole Richie och Christina Aquilera (hur stavar människan sitt namn egentligen? ;p ) hade fått barn på samma dag!
Nicole en flicka och Christina en pojke. Tänk vad söta barnen kommer bli :)

image2

Aja, bloggar mer sen.
Ha det bra!
                                             Elin


bilder från google.


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0