Let's dance!

Hej!

Har precis sett Let's Dance, och nu hoppar min inre barnsliga tonårstjej fram - Jag tyckte Danny var skitbra alltså. Riktigt, riktigt coolt. För mycket show säger juryn. Juryn är tramsig säger jag! Det är ju precis så det ska vara :D

Och såg ni Jessica Almenäs klänning? Woooounderful! Totally.
Tror den var från Betsey Johnson. Hon gör allt bra fina klänningar. Har sett många jag älskar.
Nu ska jag in på google och söka på henne, vill se fler underbara! :)

Har ridit lite idag också, lite dressyr blev det. Hästen var väldigt stel i början, men när både hon och jag blivit lite varm gick det bättre! :) Faktiskt riktigt bra. Älskar henne <3

Bloggar sen :)

image31

Ha det bra!
                                       Elin

bild från google.

Små tankar om inlägget.
Namn: Anton

Coolt skrivet!

2008-01-25 @ 23:27:59

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0