I must be doing something right ..

Hej! :)

Måste bara förklara rubriken först, så ni inte får för er att jag är en skrytig typ, för det tycker jag faktiskt inte att jag är.
Har ni också hört den där nya låten med Westlife, som typ spelas sönder på Rix FM? Älskar den! Och den går ju något liknande det här. Där är säkert en del stavfel, eller kanske rentav fel ord. Men whatever, det får man stå ut med! :) Haha.

If you want me
I must be doing something right
I got nothing left to prove
and it's all beacuse of you

Anyway, kom hem från stallet för någon timme, eller nej, några timmar sen. Körde total make-over av hästen idag. Hon fick vila idag så jag passade på att styla om henne. Haha, nä inte riktigt, men jag ryktade ordentligt, klippte man och duschade henne. Hon blev så fin så.

Känner dessutom en sån extrem shoppinglust, vill ut och shoppa nuuuuuuu. :) Gärna med en kul kompis, kanske Johanna eller Karro eller Frida eller.,, jag vet inte. Haha. :) Känns ju nästan hemskt att jag vill ut och shoppa nu när jag redan har handlat flera gånger på kort tid. Okej, det var hästgrejer ena gången, men ändå.

Eller kanske jag vill festa? Eller gud vad konstigt det låter ändå, ut och festa. Som att jag ska ut och dricka. :p
Men det var faktiskt inte riktigt det jag menade, mamma hade väl fått spader om jag kom hem full. Hade era föräldrar det?
Jag menade typ "gå på disco", fast det lät också roligt. Tänk lågstadiediscon, så töntigt det var, egentligen. Killar sprang runt och drog tjejerna i håret, ingen dansade och de 10 första i kön fick gå in gratis. Kan ni tänka er, GRATIS! När inträdet var typ 10 spänn.

Alltså, det känns om att jag tänker lite väl mycket idag. Verkar ju som att jag är alldeles snurrig.
Men jag postar en bild jag tycker om istället, det är enklare. Den får mig att tänka på sommar. Soooooommar, sommar och sol.
Nä, nu är det bums i säng, innan jag bränner sönder hjärnan. Godnatt!



Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Junitjej

SNYGG BLOGG!

2008-01-28 @ 22:07:05
URL: http://junitjej.blogg.se
Namn: - Elin svarar

svar: Tack så mycket, din är inte så pjåkig din heller! :)

2008-01-28 @ 22:15:21
URL: http://www.piggylotten.blogg.se
Namn: Hanna

Funderar du på att supa till det? :P haha. Tänkte kanske be dig om hjälp. Min blogg är jätteful och jag kan inget om datorer, du kasnke skulle kunna hjälpa mig? Kram

2008-01-29 @ 21:23:30
Namn: Johanna

Det är ju mitt hår (a)

2008-01-30 @ 13:55:51
Namn: - Elins svarar

Hanna: Haha, inte riktigt. ;) Visst, jag hjälper gärna till! :) Fast koderna här är rätt svåra tycker jag, så det är inte säkert det blir helt rätt. ;) Hur ska vi göra då? Kram

Johanna: Ja, tänk att du kunde gissa det, haha ;)

2008-01-30 @ 16:10:26
URL: http://www.piggylotten.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0