Gympa - ett dåligt påhitt.

Hejsan!

Sitter i skolan nu, har precis haft gympa. Det gick väl bra, förutom att jag fick en fet boll rätt in i ögat. Haha, pinsamt, hela lektionen avbröts. Jag hatar gympa, överhuvudtaget. Riktigt mycket, riktigt HATAR. Eller det är egentligen inte själva gympan jag inte tycker om, men att vi får 15minuter på oss att klä av oss, duscha, klä på oss, borsta håret, sminka sig och gå ut till bussen känns lite väl stressigt, och jag HATAR att stressa.
Så, nu har jag fått ut lite aggressioner här. :p

Ska strax äta, och sedan är det dags för svenska. Senare idag ska jag förhoppningsvis rida för tränare (om hon inte är sjuk, som igår) och sedan ska jag typ bara duscha och sedan slappa.
Och föresten, idag börjar ju Gossip Girl på Kanal 5, kl 8. Måste ju ses!
Har läst böckerna och jag älskar dem! :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0