good job!

Hej :)

Haha, känner mig ganska duktig nu faktiskt. Någon franska blev det inte, men svenskan är klar och jag ska skriva hemkunskapen nu. :)

Satt föresten och tittade lite på stockholmsgruppens hemsida innan. Där hittade jag några tjejer som var med i FRIDAS modelltävling för några år sedan, dock inte vinnaren. Letade efter henne både under "models" och "people".
Lite konstigt kanske. Eller så är det inte alls konstigt, säkert jättelogiskt när man vet. Typ att hon bytt agentur eller så. Åh, vad jag yrar!

Jaja, nu är det nog slutbloggat för idag. Godnatt!

image29
(min svenska, en krönika)

Ha det bra!
                                         Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0