Första rubriken nu då, HEJ :)

Hejsanhejsan alla där ute :)

Här har ni en ny glad, ambitiös bloggare. :) Elin heter jag, nyss fyllda 14 år, och jag har startat
den här bloggen, vid namn PiggyLotten. Namnet kommer sig av min häst, som då kallas just Piggy-lotten, världens finaste och underbaraste ponny. <3 :)

Men nejdå, hästar är inte allt jag tänker blogga om, långt ifrån! Här kommer jag skriva om allt det som intresserar mig(och som jag hoppas ni också kommer gilla  såklart) och det är en hel del. Ni märker så småningom vad det är, men kortfattat kan jag väl säga: mode, lite kändisar, privat, lite hästar osv.

Jag tycker också mycket om att umgås med mina kära vänner, gå och fika eller bara hänga är alltid mysigt, trots att det tyvärr händer alltför sällan. Men allt det här kommer ni att få höra mer om så småningom, om ni fortsätter läsa då självklart. Vilket jag hoppas ni gör!

Ha det superbra!
                                             - Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: Elin

hej

2008-01-09 @ 22:09:24
Namn: Anton

HEEEJ :)

2008-01-11 @ 11:02:35
Namn: Anonym

Lycka till!

2008-01-22 @ 11:48:23
URL: http://inspied.mylava.net

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0