carolina gynning. :)

Hejhej :)

Har varit en hyfsad dag idag, skolan var skittråkig, alltså riktigt tråkig! Fast det blev lite bättre sen eftersom jag skulle träna med min häst för tränare idag. Dressyr stod på schemat.
Fast det gick väl sådär, hon gick i hyfsad form, men själva övningen gick ganska bad. :p

Jaja, nu har jag lagt ansiktsmask och gjort vid ansiktet  som kompensation till att jag misshandlat det totalt genom att klämma finnar. Inte något vidare alltså, eftersom jag alldeles röd och svullen.
Och inte täcker min foundation heller, eftersom jag bara kan ta lite, lite. Den är alldeles för mörk annars. Min bleka hy är inte så jättekul helt enkelt.

Har dessutom fått två nya tjejer i klassen idag, de verkar väl okej. Har inte snackat med någon av dem dock.

Jupps, nu är det dags att checka in Carolina Gynnings program, "I huvudet på Gynning". Det verkar vara bra. Jag gillar Carolina, hon verkar vara en skön tjej alltså. Flummig och glad ;)

image17

Ha det bra!
                                        Elin

bild från google.

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0