svenska folket - jag är besviken på er!

Nää.. de enda bra bidragen i dagens melodifestivalomgång (nr.4 - Lullaby & 5 - That's love) åkte ut direkt. Sjutton också. 
De andra var rätt kassa. Speciellt "Visst finns mirakel". Den där texten alltså; Visst finns mirakel, och för mig är det faktiskt du. Shit alltså. Haha!
Vilka hejade ni på? Amy Diamond, Christer Sjögren?

Det blev visst en liten uppdatering ändå, det känns bra. Annars hade jag glömt bort allt till imorgon , haha!
Mitt minne är inte särskilt långt.

Föresten, det ser ut som att jag bloggar på de mest konstiga tider på dygnet (just nu är klockan 21.32, jämför själva med klockslaget nedanför); mitt i natten, tidigt på morgonen osv. Men det gör jag inte, bloggen ändrar sig själv på något vis. Vet någon varför den gör så?

Och till en annan sak; stallet. :) Nu börjar det verkligen kännas av att det är tävling imorgon, har ju fixat grejer till imorgon, putsat saker osv. I mellanåt så bara får jag en slags klump i magen och så känns det som att den snurrar omkring där. Det är jätteläskigt. :p
Skrittade ut en liten runda idag, för att hon ska vara utvilad till imorgon. Egentligen skulle vi ridit ut fyra stycken; jag, Karro, Johanna och Josefin men pga. en liten incident fick vi vända hem igen. Josefins häst blev sparkad av Johannas, eftersom Johannas häst vanligen är lite sur av sig och dessutom inte gillar Josefins häst.
Så det slutade med att jag och Karro red tillsammans, Johanna red själv och Josefin inte alls.
Stackars Josefin, hon som skulle tävla och allt imorgon.

Nu är min häst faktiskt REN, hör ni, hon är minsann vit och ren. :) Inte så ofta det inte.
Men så krävdes det ju en del jobb också, jag har bla. ryktat, klippt man och svans, oljat hovar, duschat henne m.m.
Kan ju visa lite före och efter bilder, haha;

FÖRE:
  
Tufsig och dann med gul svans och fula grimaser.

EFTER:

 
Vit och ren (okej, hon ser inte så trevlig ut här heller, haha). Och tottarna ska självklart inte heller sitta i, de ska bara hålla manen på rätt sida tillfälligt.

Bloggar möjligen mer sen. :)

Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0