Plugg- I HATE IT!

Åh, jag hatar att plugga. Speciellt att skriva om islam i so:n. Suck.
Men nu pallar jag inte mer, så nu kör vi ett litet inlägg istället! :)


Just nu är jag skitglad för att;
1. Läsarrekord idag igen! Hurra! :D
2. Hästen var fiiin idag.
3. Nu när jag är tillräckligt brun (ja, jag har fuskat, haha) kan jag använda min concealer igen.
Dream mousse concealer från Maybelline. Helt sjukt bra, blir matt och jämt och täcker mörka rigar och annat jättesnyggt. Ett riktips tips! Kostar runt 80kr.


Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Sandra

Har inte testat concealern, har foundationen och den är helt okej men jag gillar min andra bättre :)

2008-02-25 @ 01:30:29
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0