Shopaoholic!

Hejhej! :)
Åkte ju som sagt iväg till Malmö idag med familjen
. Först gick vi inne på det där möbelvaruhuset Ilva, tråkigare finns nog inte alltså. Hujeda mig. Men sen stack vi till det nya köpcentrumet Entré (det där som Carolina Gynning gör reklam för ni vet), väldigt mycket roligare än möbler om vi säger så! Där fanns lite andra butiker än de som vi har här i Helsingborg.
Självklart handlade jag ju inte det jag hade tänkt mig, utan kom hem med något helt annat. Fast helt onödigt var det inte, behövde både nya skor och tjocketröjor faktiskt.


Rosa huvtröja med söta fickor från Stadium, 149kr.


Svart huvtröja, med riktigt hög krage från Stadium, 199kr.


Vita skor från Stadium, 399kr. Hehe, mamma och pappa hade ryck på mina gamla vita tygskor, så jag hade nästan inget val, haha! Men jag som älskade mina kära tygskor. Nu sover de i en papperskorg utanför Stadium i Malmö. REST IN PEACE!

Nu tänkte jag va lite duktig och plugga.
Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0