Hemma från älsklingen..

Tjenare!
Nu har jag precis kommit hem från stallet, tränade för Johanna idag. Egentligen skulle vi ha dressyr men jag frågade henne igår om vi inte kunde ha hoppning istället (hopptävling snart ju). Det var helt OK med henne, men jag fick göra en bana själv. Så jag och Jossan satt i skolan idag och gjorde en banskiss. ;)

Det gick ganska så bra, hade bland annat en kombination som gick superbra och lite andra hinder lite var stans i ridhuset. Haha. ;) Piggy är väldigt svårsvängd i vänster varv eftersom hon inte har tillräckligt mycket muskler för att skjuta ifrån på höger bakben så det blev en hel del konstiga svängar. Menmen, bättre att göra misstag på träning än på tävling.

image302
Hon kommer alltid vara den finaste för mig.

Jag hoppade först inte så högt, 70cm eller något tror jag men sedan höjde vi till 1m. Men det gick bara bra, Piggy hoppar mycket finare på högre höjder, hon skärper till sig då! ;)

Nu ska jag duscha,
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0