Förlåt..

Hejhej!
Tyvärr blir det inte mer blogging än de här två inläggen idag. Riktigt ointressant och tråkig blogg-dag idag. Får se om jag hinner lägga in den imorgon istället. Ska gå upp klockan 6, SKA!

Ska föresten redovis matten imorgon, satt kvar jättelänge i skolan idag för att få den färdig. Men jag det var tvunget, annars hade min lärare tagit mitt VIP-kort (betyder typ skötsam elev på skolan), och det vill jag INTE! Så pappa ska hjälpa mig att kolla igenom den nu. :)

Ska försöka blogga mer imorgon, men ska till kussen på kalas imorgon, så det är inte säkert att det blir så mycket uppdatering. Fast iofs. brukar vi kunna låna dator där! ;)

Ha det bra!
Elin


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0