Dålig bloggerska? JA!

Gud vad jag känner mig dålig, jag har inte bloggat på nästan två dagar. Men jag skyller på tidsbristen, som vanligt.
Igår gick jag inte upp förrän sent, och sedan skulle jag direkt till stallet. Var där några timmar och sedan skulle jag direkt hem och göra vid mig för Ekebo.

Helt okej kul på Ekebo igår, men inte så kul som det brukar vara. Men kände mig inte lika snygg som vanligt heller. ;) Berodde nog på det, utseendefixerad som man är.

Checklista inför nästa Ekebo:
- Inte vit BH (när de sätter på "vitt ljus", känns det sådär att BH:n syns igenom tröjan).
- Puder (blank panna är inte så snyggt)
- Vattenfast mascara (ögonsmink + svett =ingen bra kombo)

Nu ska jag till stallet. Blogar ikväll, tror jag.
Ha det bra!
Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0