Vänner

Att ställa upp för sina kompisar är verkligen bland det viktigaste, och svåraste, som finns. Jag har alltid haft svårt för att hitta de rätta orden när någon är ledsen, stötta när någon har behövt hjälp och lyssna när någon behövt prata. Det är verkligen inte det att jag inte VILL, för jag vet hur mycket det betyder att ha någon man vet att man kan lita på, men jag får liksom aldrig fram rätt saker. Det har visserligen förbättrats, men man kan alltid bli bättre.
När jag har haft det jobbigt och helt enkelt bara MÅSTE prata, har jag alltid vetat vem jag har kunnat lita på, i alla fall så hoppas jag det. Det är inte alltid dem man träffar varje dag som man känner bäst, utan det kan även vara dem man glidit ifrån. Under en tid blev jag ovän med några av mina allra, allra bästa vänner, och det var fan en av de jobbigaste tiderna i mitt liv. Att inte vara helt säker på var jag hade dem gjorde mig nervös och ledsen. Men banden till några av dem var helt enkelt för starka för att brytas helt, och nu är vi nästan ännu närmare varandra än vi var innan. Det är också dessa två som jag alltid har kunnat prata med, och jag vet att det stannar där. Jag tror att de flesta som läser detta vet vilka jag snackar om, och jag kan inte säga annat än att jag älskar er.



Nu måste jag sova, men ville bara få ur mig detta för INGEN MÄNNISKA I HELA VÄRLDEN beter sig så som du gjort mot en av mina bästa vänner. Punkt.
Godnatt.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Ida

E det F? som jag berätta igår? loveu <3 :*

2009-05-05 @ 14:54:04
URL: http://jageintesomdu.blogg.se/
Namn: Nikki

ni e gulliga ni tre.....

2009-05-05 @ 17:23:24
URL: http://nikkihansson.blogg.se/
Namn: Elli

2009-05-05 @ 18:58:50
Namn: Elli

Vilka e det ?

jag finns alltid här även fast vi inte är bästa kompisar, <3<3<3

2009-05-05 @ 18:59:38
Namn: NÄSAN ;d

Elin, jag älskar dig sjukt mkt. Du är underbar och du ska veta att jag ALLTID finns för dig! Ingen Dahl utan en liten nypa Holtenäs ;d JAG ÄLSKAR DIG!

2009-05-06 @ 21:41:34
Namn: NÄSAN ;d

Jag kan inte säga annat än att jag älskar dig. Du är fan elit gumman! Ingen Dahl utan en liten nypa Holtenäs ;d JAG ÄLSKAR DIG ! <3

2009-05-06 @ 21:43:45
Namn: SNOORVEL ;b

du kan min email (aa' hah,



Ni två är sånna blondiner, men ni är fan mina blondiner! Bättre vänner än er finns dt fan inte och du ska veta eller ja, ni ska veta att jag finns vid er sida NÄR SOM! jag lovar av hela mitt hjärta. Jag älskar dej bby! / din bästa vänn <3

2009-05-12 @ 20:55:16

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0