Twilight

HAHAHAHAHAHHAHA!
Det var ju fan vad många "håll käften elin" man fick för att jag råkade skriva att jag inte diggar Twilight riiiktigt lika mycket som resten av världens befolkning? HAHA! Ni är för jäkla roliga. Jag får väl ha en egen åsikt eller? :) Precis som ni får ha er. Jag skrev bara vad JAG tyckte om den, och den lilla meningen löd "Jag förstår inte vad grejen med den där filmen är? :| Den är inte ens bra gjord.", och det står jag för. Menmen, gör som ni vill, jag skiter i vilket. Men låt mig tycka vad jag vill. Tack och adjö!




Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: ida

elin dahl.

jag tror du vet att det e mer än en film för mig? och jag gillar nt bara den, du märker nog att jag e halv besatt? det e samma sak som om jag laggt ut på min blogg; hej alla! jag va med eli i stallet idag, hennes häst e dum i huvet, men det e min åsikt, jag fattar inte vad grejen med den hästen e? den e inte ens bra gjord, men nu ska jag gå, puss! ; typ, haha, nu tkr jag ju självklart nt det om din häst, men föööörstööör du vad jag menar? hehe, elin, lär dig älskar filmen, jag blir helt varm när jag kollar på den, jag blir lika gladvarje gång, det e somom allt bara slutar finnas, & filmen blir en verklighet, det låter konstigt, men det e sant. mihihi, <3

2009-05-13 @ 21:14:23
Namn: essie månsson,

elin elin, fattar du ente så fin den filmen är ? hon hade inte mycket pengar när hon gjoerde den, men nu ?! den är så fucking fin ! asså dt vissar repcis hur en kille ska vara! & du kalggar fan i mig hela tiden på att ingen kille är perfekt, men du ! ta på dej glasögonen & höraparaten så ser du sen ;)

2009-05-14 @ 15:40:24
URL: http://essiemansson.blogg.se/
Namn: essie månsson,

elin elin, fattar du ente så fin den filmen är ? hon hade inte mycket pengar när hon gjoerde den, men nu ?! den är så fucking fin ! asså dt vissar repcis hur en kille ska vara! & du kalggar fan i mig hela tiden på att ingen kille är perfekt, men du ! ta på dej glasögonen & höraparaten så ser du sen ;)

2009-05-14 @ 15:40:39
URL: http://essiemansson.blogg.se/
Namn: Nikki

hahahha ;D<3

2009-05-17 @ 16:15:12
URL: http://nikkihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0