Trevlig Valborg!

Hejhej! :)
Hade det så himla stressigt igår,
så hann aldrig blogga. Först skola då till halv tolv, sen stan med först Cornelia och Jonna och sen med mamma. Sen hem och sen iväg igen för att fixa mat och grejer till konfirmationen. Så va väl klockan ungefär 4 tror jag, då skickar Cornelia sms om att vi skulle va hos Anton (han som hade festen) redan klockan 6, för vi skulle grilla och sånt. Så snabbt hem och så raka vägen in i duschen. Sen sminka mig i rekordfart och sen iväg till Cornelia, så körde hennes mamma oss dit sen.

Väldigt kul igår, tack alla som va där! :) Får vi göra om! Träffade en hel massa nya människor, trevliga prickar det där!
Vaknade vid 9 idag, helt sjukt trött och hade lite huvudvärk, men det gick över sen när jag ätit frukost. Sen stallet och nu ska jag sticka ut med Jonna och Sofia. Jag och Cornelia skulle egentligen träffat några killar från festen igår, men det sket sig, det blev försent.

Nu måste jag kila!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0