Stallet nästa!

Hejhej! :)
Först skola idag,
och gick NÄÄÄSTAN upp i tid, hehe. Igår vaknade jag kvart över sju, vilket gjorde att jag fick gå med oplattat rufs på huvudet resten av dagen. Men idag klarade jag mig hyfsat! Förutom att det regnade och mina håliga skor släppte in massor med vatten. Men, det är en annan historia!


Typiskt Elin-fluff!


Nu ska jag strax sticka till stallet. Har inte bestämt vad jag ska göra än, men hoppas det är ledigt i ridhuset så jag kan släppa Lotten där en stund. Orkar inte rida, haha! Sen efter stallet, om jag hinner då, ska jag träffa Emmie. Mysigt! :)

Nu måste jag gå, ha det så bra! Bloggar kanske ikväll.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0