Plugga på låtsas

Hejhej! :)
Först skola idag,
lång dag idag dessutom. Gick till tjugo över 3. Men tack vare mina tjejer är det lugnt i alla fall! Hihi, älskar er även om ni är sjukt jobbiga!
Sen ner på stan och träffa Johan, typ världens trevligaste kille? :o Nej, men sjukt lätt att prata med. Tror vi satt och snackade i typ en och en halv timme, haha! Sen skulle han ha fotbollsträning, så då åkte han iväg och jag åkte hem.
Nu tänkte jag plugga. "Det har jag gjort i en timme" ni vet. Men man KAN inte sätta sig vid datan och plugga, det går bara inte. Men nu SKA jag verkligen! Jag har liksom.. nu ska vi se.. två NO-inlämningar, en bild-inlämning och ett matteprov imorgon! Häääärligt! (y)


I brist på andra bilder! Men puss på dagen!


Menmen, ha det så finemang!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0