JAG KLARADE DET!

I DID IT! AHA! I DID IT! Och jag ramlade inte EN ENDA GÅNG! :'d Sug på den du!
Det glömde jag kanske säga innan idag? Jag skulle då bära korset fram och tillbaka till altaret, och jag klarade faktiskt av det. Jag gick kanske lite snabbt med skitsamma, haha. Det får man leva med!
Så nu är jag alltså konfirmerad, det känns finemang faktiskt. Sorgligt att det är över, men ändå lite kul liksom! :)
Sen efter gudstjänsten så åkte släkten hem till mig, och så åt vi och sånt. Först fiskbuffé och sen budapest-tårta. Mycket gott må jag säga! Haha. Och så fick jag en massa presenter, TACK ALLA! :') Ska ta bilder så ni kan få se, men det får bli en annan dag minsann.

Sen blev det stallet när gästerna gått, och sen efter det stack jag ner till stranden och grillade med några kompisar. Sjukt mysigt! Detta får avsluta det här inlägget. :)
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0