Bowling

Hejhej! :)
Hann inte blogga mer innan idag,
det blev lite stressigt. Efter stallet blev det raka vägen in i duschen och sen iväg ner till stan för att träffa Jossan, Johan, Filip och Jonas. Så gick vi och bowlade, och helt plötsligt så droppade Cornelia också in. Bara sådär mitt i alltihop.Haha!  Vi hade försökt ringa henne, men hon svarade inte, men så hade visst Filip fått tag på henne till sist utan att vi visste om det, så det blev överraskning. Sen efter bowlingen, som jag SÅKLART förlorade (efter en bruten, blödande nagel, så jag inte kunde spela mer), stack vi till Donken och åt. Mysigt :)

Nu måste jag sova. Jag som hade tänkt visa bilder från konfan, menmen, det får bli imorgon. Ni kan ju få se bilderna på blommorna jag fick iaf, JÄTTEJÄTTEFINA ÄR DE! :D



Godnatt!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Nikki

svar:

men ofta du skämmer ut dej för hela sverige?! ;d <3 du sjunger ju hur fint som hellst & d borde allla veta!



<3<3

2009-05-04 @ 16:50:54
URL: http://nikkihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0