Shopping

Bara för jag va så tradig igår, med ett jättekort inlägg, får jag väl blogga lite idag också! Haha :)
Jag är fortfarande sjuk, men på bättringsvägen så går nog till skolan imorgon. Kul att jag har två dagar på mig att styra upp ett SO-arbete som visst gått käpprätt åt skogen :| Jag, Jossan, Andreas, Max och Mickey skulle va en grupp på SO:n, men killarna gör ju inte för mycket, så nu har Jossan panik och har skickat flera sms om att jag MÅSTE komma imorgon så att det blir något gjort. Jag var tydligen utsedd till partiledare! Kul ju! :| Jag som inte kan ett skit om politik.

Jag är sjukt sugen på att åka och shoppa.. gärna billigt! Gärna smink, gärna skor, gärna underkläder. Haha! Jag är verkligen en sån där budgetshoppare, tycker det är mycket mycket roligare att köpa 5 billiga toppar till samma pris som 1 dyr. Jag tröttnar ändå ganska så fort på mina kläder, så då är det ju dumt att köpa dyra. Sitter och kolla på H&Ms hemsida, faktiskt riktigt mycket snyggt.


Skitfin färg :) 129kr

Jonna har ett skiiiiitfint rosa läppglans från H&M, fast det fanns inte på hemsidan, så detta får ta över sålänge. Rätt fint ändå. 29,50kr


HAHAHAHAHAHHAA, använder folk verkligen puderpuffar nuförtiden? En sån vill jag ha! :D 9,50kr


 
Ändå fina alltså! :) Mina gladiatorsandaler gick i sönder i somras, så dessa hade itne varit fel. Billiga också ju! :) 149kr

 
Fan vad coola! :) 98kr
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Jo

Vilken söt BH! den ska jag åka och kolla på :)

2009-03-13 @ 14:42:40
URL: http://cookiescloset.blogg.se/
Namn: johanna holtrenäs

ojojoj, jag har både bhn och läppglanset B-) HAHA ;d ILY <3

2009-03-30 @ 19:31:56

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0