JAG ÖVERLEVDE!

TADAAAAAAAAAAAAAAA! Fanfar för mig! Jag överlevde dagen, med bara ett blåmärke på knäet! :) Som jag faktiskt fick av att prova snowboard.. ehe.. (a) Fredrick fick för sig att jag skulle prova hans snowboard, så medan jag trillade i backen stod han där nere på sina vantar (mina pjäxor passade inte.. konstigt.. 38 och 44 är inte så stor skillnad) och fick bittert ångra sin idé! Menmen, jag klarade faktiskt hela backen en gång utan att ramla! Sen att det var barnbacken är ju en annan femma.

Annars gick det bra, började lite segt, men efter kanske en timme vågade jag t.o.m. mig på den röda backen! Utan att åka på pucklarna dock. Och jag trillade inte en enda gång, så jag är mycket stolt över mig själv! Haha!

Nä, nu är jag trött.. somnar nog gott ikväll. Undrar hur jag ska lyckas ta mig upp imorgon bara. Aja, det löser sig! :)
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0