He-he-he-he-he-he-he-he..

Det har visst blivit lite segt. Det går upp och ner det här med bloggningen alltså! :o Men det är inte kul att blogga utan bilder, och nu är min kamera på lagning och mobilen vill inte lägga in några bilder! Något tekniskt ljushuvud som kan förklara för mig hur man gör?  (a) Hehehehe..

Aja, tomorrow är det Vallåsen med skolan som gäller, ska bli kul! Fast har en vag känsla av att jag kommer att komma hem med ett ben eller en arm mindre. Eller kanske utan huvud, för jag tänker inte ha hjälm på mig. Haha! Menmen, sånt är livet liksom! :)



Piggy har en veckas vila nu, eftersom hon har varit så trött i musklerna på senaste tiden. Så hon ska vila fram till söndag också, sen är vi förhoppningsvis fit for fight igen! :) Kanske, kanske ska vi va med på klubbtävlingen den 15:e, men det är inte säkert. Får se hur det blir! :)

Blir nog ingen bloggning imorgon, är inte hemma förrän vid halv 5 kanske, och sen tror jag att jag stupar i säng efter att jag duschat.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0