Uttråkad och seg

Idag har jag inte gjort ett piss, och Emmie har ju sin egen lilla teori om varför jag inte ska göra inte ett piss. Ja, ni får själva fundera över hur jag lyckades krångla till den meningen.
Menmen, det enda jag har åstadkommit idag är väl ungefär sju miljoner låttexter (nej, inte mina egna) och ett jävligt högt torn av glass. Mycket effektiv dag med andra ord, haha.
Men en liten sväng till stallet blev det allt, hästen måste ju faktiskt få lite motion. Den lille tjockisen börjar snarare luta åt "den store tjockisen". Hon behöver nästan banta. Inte så lätt dock
när hon går och tuggar gräs hela dagarna, och som mest går en timme på ridbanan.
Lite bilder på henne från idag:





Imorgon blir det stranden med Karro, Jossan och Emmie. Oehört mysigt. Får se hur uppdateringen blir.
Tjingeling! /Elin

kom hem?


Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0