Egopics!

Jisses så dåligt med uppdatering det har varit då, hoppsan. Det bara blir så. Går upp vid 10-11-tiden, sen sticker jag iväg någonstans, sen blir det stallet och sen sticker jag ut. Och när jag kommer hem är det för sent att sitta vid datan. Ha överseende! Haha!

Va med Emmie nästan hela dagen igår, förutom ett litet avbrott när jag stack till stallet, haha! Först stranden, yrade omkring lite nere på Råå. Riktigt mysigt. Sen träffades vi på kvällen igen, bara drog runt lite. Inget folk ute, helt dött :| Menmen. Kanske ska träffa henne idag igen, hoppas det. Haha, skrattar fan non-stop när jag är med henne. Älskar dig Emmie!

Vi tog en massa bilder på oss igår också, i brist på annat att göra, haha. Här kommer några, fast får som sagt inte vara med på internet, så det blir en liten prick i huvudet på mig.




Och jag veeet, mina ben ser ut att va sju mil långa på andra bilden :| Jisses.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0