Seg dag..

Shululu! :)
Har inte gjort ett piss idag känns det som, haha
. Vaknade vid 9, men somnade om. Sen drog mamma upp mig vid 10 istället eftersom vi skulle till stallet. Red, duschade Piggy och plockade ihop saker till imorgon. Piggy ska få gå på bete i sommar, så vi ska flytta henne imorgon. Hon ska stå ute hos några kompisar till oss, som nyligen köpte egen gård. Ska bli jättemysigt!
I alla fall, sen efter stallet åkte jag och mamma snabbt till Maxi och handlade, sen hem och äta. Och nu har jag bara segat framför datan och TV:n. En liten plingeling i telefonen med Jonna hann jag också klämma in, haha!


Cpfin bild jag "råkade" sno från Jonnas mobil. Jonna på bilden, för er som va blonda och inte fattade det!


Nu ska jag.. ? Tjaa.. troligen fortsätta sega! (:
Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: Anonym

ELINDAHL! DEN ÄR CP FUL DEN BILDEN & ETT ÅR! DU ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ DÖD!

2009-06-13 @ 18:40:07

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0