Jag kommer inte på någon bra rubrik!

Hej! :)
Jag har NOLL idéer om vad jag ska skriva som rubriker,
men det får ni leva med. Haha!
Idag va det först skola, väldigt lugnt idag med. Först bibblan med Jossan och Frida, och sen chill i skolan. Efter skolan stack jag och Jossan ner på stan och köpte bikinis. Jag en svart bandeau-överdel och Jossan en underdel till sin London-bikini. Skitfin är den!


Denna köpte jag. Orkade inte ta egen bild, haha! Från H&M, 99kr.


Sen blev det hem och äta, och sen till stallet. Piggy skulle bara betas, så det gick fort. Och ni anar inte vilken panik jag fick när jag va ute och betade henne! Jag hade min mobil i min tröj-ficka, och sen helt plöstligt va den bara borta. Puts väck! Jag hade fullständig panik, men efter att ha dragit runt Piggy bland det höga gräset i tio minuter hittade jag den till slut, vackert gömd under det höga gräset. Phew! Pappa håller på och fixar med mitt abonnemang nu också, så snart har jag gratis sms igen, HÄRLIGT!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0