Dataförbud

Citat av Emmiedarling:  jag skulle precis kolla på din blogg o du har icke bloggat harre mitt pekfinger :|

Hihi, hon är bra söt hon. :) Men jag vet, det blidde ingen bloggning igår, hade dataförbud hela dagen. Ska aldrig mer överskrida data-tiden, hehe. Sen idag har jag helt enkelt inte hunnit, har varit på stranden med Karro typ hela dagen, och sen stallet efter det såklart. Tog en massa söta bilder på våra plutt-ponnisar, så lägger in några sen. :)

Riktigt mysig dag idag. Vaknade vid 10, gjorde vid mig lite snabbt sen cyklade jag till Karro. Så väntade jag där en stund, undertiden som smarthuvudet skulle SMINKA sig? När man ska till STRANDEN? Ja, hon gav sig inte iaf, hon skulle banne mig ha smink. Så jag väntade. Sen stack vi ner till Råå Vallar och låg där i typ 6timmar eller vad vi nu räknade till. Riktigt mys och jag fick rätt mycket färg, hihi. Tackar vi för!


Gammal, men cpsöt bild på Karro!



Nu ska jag va lite social på msn, sen ska jag lägga in bilderna på Piggy och Gambler från idag.
Tjingeling! /Elin


Små tankar om inlägget.
Namn: karro

hahaha vilken jävla bild, och såklart en när jag va som fulast i håret O.o <33

2009-06-25 @ 15:31:01

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0