Stan med bästavän!

Godmorgon! :) Somnade sent igår, kanske vid 2 eller något. Satt och pillade med en kalender jag har fått för mig att jag behöver för att komma ihåg vad jag har för planer för veckan. Grejen va bara den att den va för 2008, men det löste jag lätt genom att i typ en halvtimme sitta och kludda för alla gamla datum och skriva dit de nya. Mycket smart! Haha! Så nu ska jag väl inte lyckas bestämma med flera personer samtidigt :|

Idag blir det stan igen med Emmie. Vi skulle fixa någon grej till hennes mobil, tror hon skulle fixa samma operatör som jag eftersom jag är nöjd med mitt. Telia kontankort dåja.  Sen skulle vi nog träffa någon kille där också. Hörs kanske ikväll!



Tjingeling! /Elin

mycket möjligt att det inte uppdateras förrän om några dagar. då har jag helt enkelt haft kul ute i det riktiga livet. puss på det!

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0