Mysdag!

Blidde mysig dag igår. Åkte som sagt först upp och hälsade på Lotten, den stackaren såg så uttråkad ut så det är inte sant. Och inte ville hon äta heller, hon tyckte inte att det dög med blötlagt hö, haha. Kräsen pålle :)

Sen blev det hem och göra vid sig, sen stack jag och Emmie ner på stan. Där träffade vi Måns, Affe och Filip. Va där till typ 11 tror jag, sen tog vi bussen hem. Väldigt mysigt, tack för det! :)


Jag på stranden. Vi fick svalka oss lite i havet, sjukt varmt, haha!


Idag blir det stranden med Emmie och Ida, och sen skulle vi nog träffa några killar där. Blir nog kul. :)

Nu ska jag göra vid mig, sen sticker jag och Emmie. Ha det så bra!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0