Lotten frisk!

Hejhej! :)
Ska se om det kanske kan bli lite bättre uppdatering idag
. Ska mest sitta hemma idag iom. vi kanske får ta hem Lotten idag, så jag har ju tid i alla fall. Som jag skrev så hade vi kunnat ta hem Piggy redan i förrigår om vi hade velat, men eftersom vi inte vågar ge henne sprutor och sånt själva så tyckte vi det va bättre om hon stod kvar på djursjukhuset, men nu har vår kompis, som är sjuksköterska, erbjudit sig att hjälpa oss med det. Rätt bra tycker jag, Piggy ser så uttråkad ut när hon står på djursjukhuset så det känns bra att vi får ta hem henne. Men i alla fall så får vi nog ta hem henne idag, men vi vet inte tid, så det är därför jag stannar hemma.


Bild från -07. Höhö!


Om det inte bli så sent med Piggy blir det nog Gröningen ikväll, hoppas det. Längesen jag såg mina brudar nu. :}
Igår va jag ute med Tim, mysigt. :)
Nu ska jag försöka plugga lite, måste verkligen jobba upp mina betyg till nian. E-hee..
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0