Whoopsie Daisy..

Det har visst blivit lite krasst på uppdateringfronten. Menmen, nu får det bli ett sånt här härligt kort inlägg, som jag vet att ni älskar, haha! Hujeda mej.
Först skola idag, gympa till och med. Hatar gympa! Fast det beror väl mest på att jag får gå osminkad innan gympan och med blött hår efter gympan, men ändå. Fåfäng? Näheeee då. Haha!

Sedan efter skolan träffa jag Emmie, stack till hennes skola en stund och träffa lite nya personer som jag bara pratat med på msn innan, så det va kul. Sen fika vi på Espresso House och sedan stack vi till konfan. Rätt kul idag faktiskt, vi hade drama. Jag HATAR att spela teater, men jag agerade berättare, så det va lugnt. Haha!

Nä, nu blev det ganska långt iaf, men nu ska jag sova.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0