Vårkläder

Tjingeling! Blev inte så tidig bloggning idag, men har faktiskt haft fullt upp. Först upp klockan 6 och fodra hästarna och fixa i stallet. Va där till typ 9, sen raka vägen hem till sängen igen. Så ringde Karro sen, så red vi ut vid typ 3, och ja. Sen skulle jag duscha och sånt. :) Menmen, nu är jag här. Ska fortsätta pilla med designen tänkte jag.

Mamma och jag rensade lite i min garderob igår, blev rätt många tröjor och sånt som fick åka. Dels var vissa för små, och sen hade jag tröttnat på en del andra. Får göra plats för vårkläderna nu. Jag vill ha sommar NU! Tänk bara ben, jeansshorts, en vit tunika och typ.. gladiatorsandaler. Aah, GE MIG SOMMAR! :|
Ska inhandlas snarast:

 Jeansshorts. Dessa är ju perfekta, och kostar bara 98kr! :o H&M barnavdelning!

 Vita tygskor, dessa va riktigt snygga faktiskt, men vill nog inte ha dem riiiktigt så spetsiga. Ja, vi får väl se. Skopunkten, 149kr

Ljusa stuprör, har hittat ett par på JC som jag funderar på. De satt snyggt över rumpan (inte många jeans som gör), men tyckte att priset va lite häftigt, iom. att det inte va märkesjeans. 600kr.

Nu ska jag duka och sen blir det Melodifestivalen och lax. Haha!

Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0