Väla + Tömkörning

Tjillevippen! :)
Blidde ingen bloggning alls igår, va först i skolan, sedan till en skola och fixa prao och sedan till Väla med Emmie och Patricia. Mycket trevligt! ;)
Hittade Ä-N-T-L-I-G-E-N ett par nya jeans, blev det paret från JC jag skrivit om innan. Ljusblå stuprör med snygga fickor, perfa! Dock ganska dyra, 600kr. Menmen, smällar man får ta liksom. C'est la vie!  Men sen som kompensation hittade jag faktiskt ett par vita tygskor för bara 78,50kr, så det vägde upp det lite grann tyckte jag. Från H&M va dem föresten, lovar att visa bilder så snart som möjligt. Föresten, min kamera har gått i sönder! :| :( Hujeda mig. Det är hemskt. Tur jag har kamera på mobilen iaf, den får duga sålänge. :)


Sötaste! :')

Nu måste jag göra vid mig, måste cykla till stallet alldeles strax, Piggy ska tömköras halv 5, och då ska hon va färdigryktad och jag ska helst ha hunnit mocka också. Bloggar nog ikväll i tinkelitink.

Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0