Rosa kofta!

Godmorgon! :)
Nu har jag gjort vid mig, och gjort min vanliga runda på bilddagboken, haha! Så nu ska jag och mamma till Väla för att byta storlek på en kofta som jag fick i Alla hjärtans dag-present. Av mamma och pappa fick jag också pengar till mobilen, en låda till rummet och ett läppsyl med chokladsmak. Av mormor och morfar fick jag pengar och choklad. Tacktack! ;)
Såhär ser koftan ut, fin färg eller hur?

Från Lindex


Sen blir det stallet och rida, sen måste jag nog plugga lite. Har sjukt mycket att göra från skolan.
Och min mobil är cp, så kan inte ladda in bilder = ni får inte se så mycket bilder eftersom kameran också är sönder. Skjut mig!

Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0