Melodifestivalen!

Emmie är här! Jag lämnar härmed över tangentbordet till henne:

Nähe, det ville hon visst inte alls det. :| Tradiga människa!
Fast nu sa hon att "alla tror jag är en sån tradig människa", så då får jag väl tillägga att det är hon inte alltid! :) För det mesta är hon rätt kul, rätt blond. Men det gillar vi! ;) Vi gillar Emmie!

Vi kollar sådär lite halvt på Melodifestivalen, och jag måste säga att ALLA LÅTARNA SÖÖÖÖÖÖÖG! Om jag va TVUNGEN att välja så får det väl bli E.M.D, bara för att Erik är snygg (A) Höhö!

Tjingeling! /Elin (och emmies kommentarer)

Små tankar om inlägget.
Namn: Jo

Låter som min lilla gris det där, han var också vildhäst innan jag hittade honom, fast i Sverige ;)

Han blir 14 men är mer som en 6 åring :)

2009-02-22 @ 20:14:36
URL: http://cookiescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0