Emmie ikväll?

Tjingeling!

Inte så mycket att säga idag, haha. Var precis i stallet och tog in hästarna, och nu ska vi äta, och sen blir det stallet igen, för att rida. Sen kaaaanske kanske Emmie kommer hem till mig ikväll och kollar Melodifestivalen/film eller något. Mys! :)

Mina naglar är riktigt bebisrosa för tillfället. Det är det där nya lacket jag köpte, för 10kr. Verkar dessutom riktigt bra, det har hållt sig HELT UTAN att gå av minsta lilla sen igår. Väldigt bra för att vara jag! ;) Haha!

Imorgon blir det smörgåsbord på Margaretetorp med släkten, för att fira mamma som fyller år på onsdag. Blir trevligt! Riktigt god mat där. Hoppas de har en massa vegetariskt nu bara, sist jag åt där var jag köttätare, haha. Om inte annat så får jag väl sikta in mig på efterrätterna, DE är iaf goda. :d



Nu ska jag äta pannkakor!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0