EKEBO TONIGHT!

Tjingeling!
Ikväll blir det Ekebo med Karro och Emmie
, och jag är sjukt pepp! :) Vet inte vad jag ska ha på mig bara. Funderar på att ta en svart, axelbandslös klänning och så tights och högklackat till det, får se hur jag gör. Nödlösningen får väl bli mina nya jeans och så ett svart linne med spets. Håret ska vara utsläppt, lite plattat och så ska jag ha ringar i öronen iaf! :) Det har jag klart!


Gammal bild, men det är den klänningen isf! :)
Blidde ett hjärta i facet, passar ju bra nu på
Alla Hjärtans Dag och allt ;)


Ska strax till stallet och rida, jag och min bror ska rida varsin häst, så vi ska rida ut i skogen. Blir väl mysigt! :) Sedan hem och duscha, och sen till Karro och göra vid mig. Sen Eket! :) Trevlans!

Nu måste jag kila, ha en bra dag!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0