Vegetarian eller inte?

Hej hallå! :)
Uttråkad till MAX!
Haha! Hade halv hemstudiedag idag, så slutade vid tolv. Stack ner på stan med Jonna och käkade pizza. KEBAB-pizza! :| Jag är chockad över mig själv. Jag som har varit vegeterian i typ snart två år.. Men har faktiskt funderat på att börja äta kött igen, det är alldeles för jobbigt att tänka på vad man äter hela tiden.
Men samtidigt är jag lite kluven.. jag tycker ju egentligen att det är fel att äta kött. Jag menar, djuren har precis samma rätt att leva som vi människor, och de ska inte födas upp bara för att sedan dödas och bli mat åt oss. ÅÅÅH, vet inte hur jag ska göra. :/ Vi får se..



Blev aldrig klar med desingen igår, får fortsätta idag :) Hold on!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: mitsukai

Jag skulle aldrig klara av att gå tillbaka till kött. Skulle bara se min hund framför mig då.

husdjur och köttdjur. Vad är skillnaden? I kina äter man hund, i sverige äter man ko.

Nah, djur är bättre än människa, they don't judge, om någon ska ätas är de vi människor XD

2009-04-02 @ 19:33:34
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Namn: ida

eliiiiiinnnn! duslutarnu!. hehehe. vad är svårast; för dig att nt kunna äta allt som typ serveras på fester & lixnande, utan ba typ dt som e till köttet, eller för (ex.) grisen att bli iprobbad massa piller, sprutor, sen klämd & sjuten med en elpistol i nacken?

jag vill ntge dig typ skuldkänslor elr ngt,men tänk på dt!. ses imoon, pusaahhhr <3

2009-04-06 @ 18:29:05
URL: http://jageintesomdu.blogg.se/

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0