Väla

Hej :) Var precis på Väla med mamma, skulle se om den där klänningen fanns i en större storlek. Minsta storleken som fanns kvar va L, så det sket sig. Får åka ner och kolla i Vila-butiken också, och se om den finns i S där. Annars vet jag inte vad jag gör, hittar ingen annan klänning jag vill ha. Jag tog bilder innan, som ni ska få se. Visserligen väldigt dåliga, men ändå.
Nu ska jag vi äta, sen blir det stallet. Har inte sett mitt hjärta på tre dagar, usch. Och inte blir det någon tävling imorgon heller, i och med att jag varit sjuk, SUCK. Jag som va så sugen på att tävla! :(


Karro, Gambler, Lotten & jag.


Menmen, nu ropar mamma att maten är klar. Bloggar ikväll!
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Essie, :D

<3<3<3<3<3ily

2009-04-18 @ 18:29:35

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0