Svarta pumps- stört omöjligt att hitta!

Jag har letat länge nu efter ett par nya svarta pumps, vilket verkar vara en helt omöjlig uppgift. Jag har inte hittat ett enda par som är i normal modell, med en klackhöjd jag klarar av. Men, har jag tur nu, så kommer någon H&M i Helsinggborg att ta hem dessa skönheter:


Helt fantastiska! Dock tror jag att klacken på 11cm är lite väl häftig. Får väl se. Men sjukt fina är de iaf! 298:-


Riktigt jäkla coola! Älskar svarta pumps med träklack, tycker det är skitsnygt ihop. Den här klacken har dessutom en lite rolig form, alltid kul med lite annorlunda detaljer. Klacken är 8cm, och det tror jag nog jag klarar av faktiskt. ;) 298:- även för dem.

Så, nu är det bara att hålla tummarna för att de tas in i någon butik i Helsingborg, för jag MÅSTE ha ett par svarta pumps. Hehe.. i-landsproblem på hög nivå.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0