Sjukling på hög nivå!

Ååååååh, jag blir så trött.
Nu är jag sjuk IGEN! Verkar som min kropp har gett sig fan på att det högst får gå någon månad emellen gångerna jag blir sjuk. Riktigt jobbigt. Och jag blir alltid sjuk lagom till när jag ska tävla med hästen, precis som jag hade tänkt göra på söndag. Får väl se hur det blir med den saken.
Vaknade imorse med helt sjukt ont i halsen, så jag bestämde mig för att vara hemma. Och jag som har sju miljoner saker att göra i skolan! Suck. Och det som är så dumt är att jag inte kan ta mig för att jobba heller. Ju fler grejer jag måste få undan, ju mindre gör jag. Det är precis som om stressen "förlamar" mig liksom. Jag pallar inte vara stressad alltid.



Nu ska jag fortsätta kolla på TV, precis som jag har gjort sen klockan 11 idag. Det är det enda jag orkar. Ska se om jag hittar något att äta också, det måste va något mjukt så att det inte gör så ont. Får trycka i mig några tabletter också.
Tjingeling! /Elin

Små tankar om inlägget.
Namn: Essie, :D

vi kan vara sjukkompsr tsm ?!:D

men vet du vad man ska skriva om när det gäller konstnären ?:) ily sötnos ! <3

2009-04-16 @ 10:07:42

Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mitt namn.

E-mail: (visas ej)

Din blogg:

Din text:

Trackback
RSS 2.0